עיתון EL INDEPENDIENTE כתבה על RAMON

הודעת תיקון כתבה עבור EMTAN RAMON בעיתון הספרדי EL INDEPENDIENTE

Diego Cohen

 

החברות EMTAM בעל אזרחות ישראלית, ו-GUARDIAN HOMELAND SECURITY S.A, בעל אזרחות ספרדית, מממשות את זכות התיקון המוסדרת בחוק אורגני 2/1984, מיום 26 במרץ, בנוגע למידע המופץ בעיתון EL INDEPENDIENTE מיום 17/01/2023 ב. ביחס לאקדח RAMON שנבחר בתיק הרכישה R/0087/A/20/6 לספק יחידות שונות של המשמר האזרחי הספרדי.

אקדח RAMON היה נתון לתוכנית בדיקה קפדנית ושיטתית בשלב ההערכה של תיק הרכש, בדיוק כמו כלי הנשק שהגישו חברות אחרות המתמודדות.

אקדח RAMON הוצע במחיר של 269 אירו, שייצג ירידה של 35% במחיר ההצעה המקסימלית והמתחרה שלנו, אקדח גלוק, הציג הצעה של 305.87 אירו, ירידה של 26% במחיר ההצעה המקסימלית. ההצעה שהציגה חברתנו השיגה את ההערכה הטכנית הטובה ביותר, עם ציון של 34,864 נקודות מתוך 40 נקודות שהוקצו.

כפי שניתן לראות ב"דוח הערכה טכנית", מספר מסמך IET-2021-013-ARM, שהוא ציבורי, אקדח RAMON זכה להערכה טובה יותר מהמתחרה גלוק בדייקנות, באורך ובארגונומיה ותפעול. לכן, אקדח RAMON אינו העתק של אף אחד אחר ואיכותו הטכנית גברה על מתחריו בבחירתו.

באשר לכשלים לכאורה של האקדח, אלו לא התגלו במהלך בדיקות הקבלה הטכניות שבוצעו בדגימה אקראית של שני אקדחים מכל מגרש של 1,000 אקדחים, בסך הכל שישה אקדחים משלושה מגרשים. הפסקות החילוץ הדייקניות דווחו בחודש ספטמבר אשתקד והוגבלו לסוג תחמושת של שנה מסוימת, שלפיהן הציעה חברת אמתן שיפור במסמר החולץ שנלמד, נבדק והתקבל על ידי הטכנאים של שירות החימוש. הפתרון של אירועים אלו אושר לאחר החלפת טופר החולץ בכל האקדחים שסופקו (6,144 בסך הכל).

כמו כן, חברת אמתן ערכה יום הדרכה ספציפי (על פי החוזה) לאקדח רמון ולימודו נכלל בתוכנית הימים לעדכון ידע לתחזוקה בשירות חימוש וציוד המשטרה.

 

EL INDEPENDIENTE

חזור לאקדח רמון - ספרד

השאירו תגובה

שימו לב, תגובות מאושרות על ידי מנהל החנות לפני פרסומם.